Jean Nelissen Classic
De uitdagende fietsklassieker in Luxemburg

Gastenboek

 

Wil je ervaringen, belevenissen, anekdotes, verhalen en andere zaken over de Jean Nelissen Classic delen met de website bezoekers? Schrijf dan een stukje in ons gastenboek. De redactie leest iedere reactie. Wij behouden ons het recht voor om niet iedere reactie openbaar te maken.  

Gastenboek

208 berichten op 11 pagina's
Sander L.
09-06-26 23:39:51
Bedankt vrijwilligers het was een geweldige tocht met uitstekende verzorging! Jammer van de buien op het einde maar het heeft de pret op de dag niet minder gemaakt.
Harco Dijkstra
09-06-26 23:00:37
Wat een mooie tocht, prachtige omgeving, goede wegen, de organisatie was heel erg goed. Echt een tocht die ik vaker ga doen. BEDANKT DTC!
Ernst Geijtenbeek
09-06-26 22:36:07
Ik heb de 220 gereden en kan alleen maar zeggen, Top organisatie en route! Alleen maar leuke, aardige en behulpzame vrijwilligers!
Misschien de boulion net als sportdrank uitschenken bij de 2,3 en/of 4e stop? Heerlijk vind ik dat, tijdens zo'n rit. Het duurde iig even voordat ik het had gescoord bij de bar.
En misschien ipv rookworst ook droge worst aanbieden? Mijn maag vind het vet vd rookworst niet fijn, maar het zout en hartig wel.
Erik Erik Jansen
09-06-26 22:33:59
Kan niets anders zeggen dan TOP, FANTASTISCH, SUPER, HEERLIJK, GENOTEN, VOLDAAN, GOED GEREGELD.
EN CHAPEAU VOOR DE VRIJWILLIGERS.
Wat een inzet en enthousiaste mensen.
Een en al lof.

BEDANKT.
Jeroen de Graaf
09-06-26 21:58:20
Dit jaar voor de 2 keer de JNC gereden. Ik heb geen verbeter punten. Alles was top geregeld. Goed uitgepijld, goede verzorgingsposten , vooral de bouillon was erg lekker na 140 km.
Bedankt aan iedereen van de organisatie.
Hugo van der Flier
09-06-26 21:49:35
Bedankt voor deze fantastische editie van de JNC. De route was prachtig en pittig, en de verzorging excellent. Dank aan iedereen die zich zo heeft ingespannen voor dit succes!
Bart van Ruiten
09-06-26 21:45:52
Voor de 2x de JNC gereden, dit jaar met 14 teammaatjes. Wat een enorm goede organisatie, vriendelijke vrijwilligers en perfecte verzorging. Diepe buiging voor alle betrokkenen!

BeachBoys Cycling Team
Ben van Steenbergen
09-06-26 21:40:57
Ik heb voor de eerste keer meegereden met de JNC, Super evenement, goed georganiseerd met goed gefaciliteerde stopplaatsen. Route was TOP! Ik heb de 220 kilometer gereden en was als een van de laatste binnen. Maar ben goed ontvangen op alle stops.
Aeron Vos
09-06-26 16:04:06
Gewoonweg top👌🏼

Schitterende routes over rustige wegen, heerlijke afwisselende beklimmingen, goed georganiseerde stops en vrolijke vrijwilligers.

Voor herhaling vatbaar😁
Pieter Van Noort
08-06-26 22:23:56
Wat een top georganiseerde tocht!
Voor het eerst deelgenomen. De zwaarte van de tocht had ik als niet klimmer wat onderschat. Maar de 145 km toch volbracht op het tandvlees. Ik dacht Jean Nelissen die was een beetje van de sigaren en een wijntje dus zo zwaar kan het niet zijn!
En even voor degene die het nog niet weet. De hoogte meters van alleen de lange beklimmingen worden geteld dus in werkelijkheid veel meer hoogtemeters gemaakt. Allemaal bij de prijs inbegrepen. Alle vrijwilligers heel erg bedankt.
Helner Hol
08-06-26 16:58:35
08-06-2026
Beste organisatie ,wat een prachtige route hadden jullie dit jaar ,totaal anders ,ik doe al mee vanaf 2013 dacht ik ,en ik had regelmatig ,waar zit ik ergens ,prachtig uitgezet ,en ook de rustposten weer top geregeld met eten en drinken ,dikke duim
En tot ?-06-2026
Opmerking:
zaterdag 5 juni 2027
remko postma
08-06-26 10:56:48
Voor de 7e keer in 10 jaar deelgenomen aan deze fantastische tocht. De reden van terugkomst: de schitterende routes die de organisatie elke keer jaar weer uitzet. De perfecte uitgepijlde routes met na de juiste hvh km goed geplaatste rustpunten met de juiste spullen als zout en zoet! Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers en organisatie. Een feestje ondanks de zwaarte van de tocht, die niet te onderschatten is.
Hans Detavernier
08-06-26 09:58:43
Wat een prachtige toertocht in een heel mooie en onderschatte streek/land!! Wij als Belgen reden met vier vrienden deze prima georganiseerde cyclo. 2 van ons de 90km en 2 de 145km. Niks anders dan lof hebben wij allen voor deze tiptop cyclo. Dit is wel geen cyclo voor ongetrainde wielerliefhebbers, wat wel duidelijk is als men de hoogtemeters bekijkt. We hebben alle vier wel meer hoogtemeters dan in de informatie stond, maar goed eens je bezig bent komt het ook niet op een paar honderd HTM meer ;-).
Marcel Caspers
08-06-26 09:38:38
Een super mooie tocht was dit. De verzorgings posten, vrijwilligers, weg bewijzering niets op aan te merken, was top geregeld. Met een puist van 23 % zeker een aanrader voor echte klimmers. Tocht van 145 km met uiteindelijk 3000 hm gedaan. Was voor mij de 2e keer en zeker niet de laatste keer. DTC bedankt.
Danny Van Strien
24-12-25 20:20:17
Succes met het Gastenboek

DJ en Tekstschrijver Muziek Single.s Danny van Strien Ik heb Geleefd Dan ben je Beroemd

Vriendelijke groeten Danny van Strien
Hetty Weeda
07-06-25 23:41:47
Beste mensen,
Het was een TOP organisatie. En schitterend routes. Extra compliment voor de 90 km. route, voor mij (74 jaar) het hoogst haalbare. Deze was zo gemaakt, dat er de hele dag fietsers achterop reden. Dat was vergeleken bij andere jaren heel prettig. Het blijft een feestje om in Luxemburg te rijden. Heel veel dank!!
Marcel Kes
28-05-25 12:27:51
Wat een mooie tocht was dit, verzorging posten, vrijwilligers, weg bewijzering GPX niets op aan te merken was top geregeld. Komen zeker volgend jaar weer om nogmaals in deze zeer mooi omgeving te rijden. Fiets tocht is prima te doen, zaten leuke klimmetjes tussen en je weet als je daar klimt het is nooit hoger dan ca 500 meter dan ben je op de top. Was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer, tot volgend jaar.
C Dekker
26-05-25 12:10:46
Bedankt organisatie voor weer een prachtige editie. Geweldig!!!
Tot volgend jaar!
Frans de Lange
22-05-25 12:46:51
Op 17 mei meegedaan aan de toertocht van 180 km. Op de andere posts heb ik niet veel toe te voegen: het is een zware tocht maar ... op de organisatie, de bewegwijzering, de vrijwilligers is niets negatiefs aan te merken. In tegendeel, bij de start, posten onderweg en de finish is iedereen even aardig, opgewekt en behulpzaam. Het landschap is schitterend en de route is mooi. Dank DTC voor de organisatie en het vinden van zoveel vrijwilligers die dit mogelijk maken!
Gert Visser
22-05-25 10:39:15
Top geregeld, compliment aan allen die meegewerkt hebt aan dit mooie evenement.

Tot volgend jaar.
Tonen: 5  10   20